Tarieven

De kosten voor een individueel consult bedragen 80,- euro voor 45 minuten.

De kosten voor relatietherapie zijn 110,- euro (excl. BTW) voor  75 minuten. 

Bij sessies in de avond (na 18.00 uur) wordt een toeslag gerekend van 10,- euro.

Wij vallen hiermee binnen de tarieven die zijn opgesteld door de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa).

Afspraken afzeggen kan kosteloos tot 24 uur van tevoren. Bij een afspraak die minder dan 24 uur voor aanvang wordt afgezegd rekenen wij een no-show tarief van 50,- euro. 

Vergoeding

Wij werken op dit moment buiten de zorgverzekering om, wat betekent dat sessies bij ons niet in aanmerking komen voor vergoeding. Het voordeel hiervan is dat je geen diagnose en/of verwijzing van je huisarts nodig hebt en dat je zelf kunt kijken hoeveel sessies je nodig hebt, in plaats van dat dit door de verzekeraar wordt bepaald. 

Bij ernstige klachten (die mogelijk voor vergoeding in aanmerking komen) en beperkte financiële middelen raden we je aan om je huisarts te raadplegen voor een verwijzing naar vergoede zorg.

Wachtlijst

De wachttijd voor het eerste gesprek bedraagt op dit moment 5 weken. Na het eerste gesprek is er verder geen wachttijd meer, er kan dan direct gestart worden.

Privacy

Wij hechten veel waarde aan de bescherming van je persoonsgegevens en doen wat we kunnen om privacy te waarborgen. Je kunt hier meer over lezen in ons Privacy Statement.

Klachten

Heb je vragen of opmerkingen over onze zorg? Ben je ontevreden? Laat het ons alsjeblieft weten. Wij gaan graag met je in gesprek en willen er dan samen uitkomen.

Komen we er samen niet uit, of wil je graag een onafhankelijk persoon bij het gesprek? Neem dan contact op met de klachten-functionaris. Deze is volkomen onafhankelijk en ondersteunt je bij het indienen en de verdere afhandeling van je klacht. Ga voor het klachtenformulier naar www.klachtencompany.nl

De klachtenfunctionaris zal naar je klacht luisteren en met je bespreken wat je wil en wat passende stappen zijn. Alles wat je met de klachtenfunctionaris bespreekt is vertrouwelijk.

Aan het inschakelen van de klachtenfunctionaris zijn voor jou geen kosten verbonden. Schakel je zelf een bemiddelaar of adviseur in dan betaal je uiteraard wél zelf de kosten.

Voor meer informatie over het omgaan met en indienen van klachten kan je ook altijd bij ons zelf informatie opvragen.